maanantai 1. huhtikuuta 2013

Tauon jälkeen täällä taas

Oon nyt pitänyt tästä blogista vähän taukoa kun olin ihan hukassa itseni kanssa tässä muutaman viikon. Mietiskelin omaa tilannettani tällä hetkellä ja mietin miten mun kannattaisi tästä elämääni jatkaa. Psykologini yrittää painostaa minua lopettamaan siellä käymiset, ei mulla oo enää mitään syytä käydä siellä ja lopetan ihan mielellänikin. Terkkarilla kävin jalan takia ja hän puolestaan samalla kyseli menneisyydestäni syömisen kanssa, millainen tilanne on nyt. Vastasin kaiken olevan ok ja hän tyytyi vastaukseen sillä kertaa, mutta saa nähdä miten käy muutaman viikon päästä kun on minun vuoroni mennä terveystarkastukseen.
Olen syönyt tässä muutaman viikon aikana kuin sika, mutta olen myös muutamana päivänä paastonnut melkein täysin ja käynyt parin tunnin mittaisilla lenkeillä. Paino jumittanut tämän takia luvussa 46.6kg. Tällä hetkellä oon niin laiskistunut lomasta, etten jaksa edes hakea ruokaa, mutta en toisaalta myöskään jaksa lähteä lenkille, vaikka tuolla olisi aivan mahtava ilma. Olen vain nämä neljä lomapäivää vain nukkunut, katsonut telkkaria, nukkunut, ollut tietokoneella ja vielä vähän nukkunut. Huomenna kun arki alkaa taas, aion koota itseni. Alan valmistautumaan viikon päästä häämöttävään koeviikkoon, siivoan vihdoin tämän kaatopaikan mitä myös omaksi huoneeksi kutsun sekä alan liikkumaan enemmän. Nyt mulla ei oo enää mitään tekosyytä olla lähtemättä lenkille, koska tuolla ei enää ole muka niin kylmä etteikö voisi lähteä juoksemaan 
Yhdestä asiasta olen ylpeä itsestäni: en ole syönyt yhtään pääsiäismunaa tai muutakaan herkkua! Ei meillä tosin niitä ole kotona ollutkaan, mutta en sortunut edes itse ostamaan sellaisia, vaikka ne yrittivätkin minua kaupassa huudella.
Ei multa nyt oikein irtoa tällä kertaa enempää ajatuksia, tulin vain ilmoittamaan etten ole kadonnut minnekään ja aion alkaa taas kirjoittelemaan enemmän.

2 kommenttia:

  1. Hei!:) Laitoin sinulle haasteen! Käy katsomassa se blogissani!
    http://awefullife.blogspot.fi/

    VastaaPoista