keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Niin se aika vierähtää, kesä on täällä!

Voi vitsit, nyt on vierähtänyt aika niin nopsaan, että nyt on jo kesä! Oon nyt tän kuukauden hiljaiselon aikana katsonut mm-kisoja, suunnitellut hartautta riparille, suunnitellut Lontoon -matkaa, saanut huonon kesätyön, käynyt lenkillä ja syönyt. Voi sitä syömisen määrää ja laatua.. Paino taas hilautunut 47kg puolelle. En nyt yhtään pidä tästä ajatuksesta, että en oikeesti saa aikaseks hankkia sellasta vartaloo, minkä oikeasti haluaisin. Onneksi multa on kadonnut ruokahalu kokonaan, kaikki maistuu pahalta, jopa karkit. Tän takia en olekaan nyt pariin päivään syönyt oikein mitään ja toivon kovasti, että tää myös jatkuu. Onneksi on sentään koeviikko tulossa taas, koska silloin päivät ovat lyhkäsempiä, joten ei tarvitse syödä kun ei tarvitse energiaa koulussa istumiseen. Mulla olis jo huomenna maantiedon koe, jota stressaan eniten, koska haluan siitä vähintään 9. Perjantaina mulla olis vuorossa ruotsi, mistä pelkään, etten pääse sitä läpi ollenkaan. Mun kielitaito ruotsissa vastaa seiskaluokkalaisen tasoa, koska en oikeesti oo oppinut sen jälkeen mitään uutta. En vaan tajua kielioppia, edes sanajärjestys ei oo yleensä oikein. Argh!
Tänään olin pitkästä aikaa kuntosalilla ja menin ekana juoksumatolle, no se jäi myös viimeiseksikin laitteeksi kun en siitä sit mennytkään muihin laitteisiin. Vuorottelin juoksua ja kävelyä noin tunnin verran, kunnes tuli jo niin huono olo, etten pystynyt enää kun mulla ei ollut vesipulloa mukana. Mutta voi että, miten kiva oli oikeesti urheilla ja saada hiki virtaamaan, tätä pitäisi tehdä useammin. Jotenkin ulkolenkeillä ei jaksa tehdä noin kauaa, johtuisiko sitten ylämäistä vai ihan vaan siitä, että jotenkin alitajuisesti ajattelee, että pitää jaksaa mennä vielä kotiinkin.
Vaikka mun syömistottumukset onkin nyt viime aikoina vähän lipsahtanut, aion ottaa loppukirin kesään. Meidän ripari alkaa 5. kesäkuuta, joten tässä on 13 päivää aikaa laihtua. Tulen kirjoittamaan vielä päivää ennen leiriä, miten kävi, mutta tavoitteena on painaa 45kg. Juon paljon vettä, kaikki herkut kokonaan pois, ei mitään leipää tai pastaa, enemmän kasviksia. Lisäksi mulla on nyt koeviikolla oikeesti aikaa liikkua, joten vähintään tunnin lenkki päivässä. Tää niin onnistuu. Tän on pakko onnistua. Tällä saisin myös hyvän lähtöstartin ripariruokailuun, koska siellä ainakin laihtuu. Monet valittaa, että noilla leireillä lihoo, mutta mä oon oikeesti niin nirso, etten tykkää siellä olevista ruoista. Aamu- ja iltapala leipä alkaa tökkiä toisena päivänä, lounas on yleensä ihan ok, mutta päivällisellä oleva keitto on aivan kamalaa. Päiväjuomalla oleva pulla tms. olisi toki hyvää, mutta pystyn skippaamaan sen sanomalla, että oon vielä täynnä edellisestä ruoasta. Se toimi viime kesänäkin, joten tulee toimimaan nytkin.

2 kommenttia:

  1. Kyllä sä onnistut kun vaan päätät niin! :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä onnistut. Oot jo niin paljon pidemmällä kun minä. Tsemiä.

    VastaaPoista