keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Olen palannut

Oon nyt pitänyt tästä blogista hieman taukoa kun mieli on vaihdellut moneen suuntaan. Välillä meinasin luovuttaa kun ei näkynyt mitään tulosta vaa'assa vaikka tein kaiken parhaani mukaan ja sitten annoin itseni vain mässätä niin, että lihoin takaisin melkein tuonne 49kg asti. Nyt kuitenkin viime perjantaista olen laihtunut noin 2kg ja vaaka näyttää taas 47kg. Eli parempaan suuntaan taas menossa, toivottavasti tää myös jatkuu.
Se, miksi perjantaista olen onnistunut laihtumaan, johtuu siitä etten pariin päivään pystynyt syömään, enkä sen jälkeen vain ole halunnut syödä. Perjantaina nimittäin oli pikkujoulut ja siellä sitten vahingossa vedin lärvit, jonka johdosta olin mennyt selittämään ihmisille kaikkea päätöntä ja lopulta eräs puolikaveri oli pitänyt mua pystyssä viimeisen tunnin ja yrittänyt estää mua sammumasta minnekään. Ja sitten eräs vanha tuttu poika oli sitten lopulta työntänyt mut bussiin kotimatkalle. Tai no, en mennyt kotiin vaan kaverille ja siellä sitten olin mm. tiputtanut leipäpakettia lattialle ja sen sellaista. Onneksi ne kaverin vanhemmat ei suuttunut siitä yhtään vaikka se mun kaveri oli täysin selvä ja itse olin ihan kännissä.
Lauantain ja sunnuntain mulla oli sitten niin oksettava olo etten edes oikein pystynyt syömään mitään ja sitten siitä eteenpäin on vaan hävettänyt niin paljon ettei ole tehnyt edes mieli syödä ja olenkin elänyt pääasiassa energiajuomilla. Eilen kävin erään tutun kanssa siivouskeikalla ja sen jälkeen hän halusi välttämättä tarjota kaakaon ja suklaakakkua ja oli niin tuskaa saada ne alas kun tuli ihan fyysisesti niin huono olo ja lopulta jouduinkin jättämään puolet kaakaosta ja osan suklaakakkupalasestani.
Mutta tää nyt oli tälläinen ilmoitus, että olen palannut taas tänne blogin puolelle, joten postauksia tiedossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti