lauantai 7. heinäkuuta 2012

En keksi otsikkoa

Paino on noussut melkein kilon, ei mikään ihme näillä syömisillä.. Painan 47.6kg, miksi annan näin tapahtua? Menkat on viikon myöhässä, vähän huolestuttaa että miksei ne jo ilmesty. Ei ne oo koskaan ollut myöhässä tai jäänyt välistä, vaikka oon painanut alle 40 kiloa. Enkä ole edes laihtunut vielä niin paljoa että se vois vaikuttaa..
Ollaan nyt tehty muuttoa, mun pitäis tänään viel pakata loput tavarat ja osa vaatteista, en vaan millään jaksaisi. Se uus talo on ihan ok, joudun vaan olemaan ilman kaappia pari kuukautta, ennen kuin mummo ja pappa löytää mulle hyvän kaapin. Siel on silt edelliselt asukkaalta sellanen crosstrainer, yritän jotenkin yrittää saada iskän puhuttua et sen vois laittaa mun huoneeseen niin voisin kuluttaa kaloreita telkkua katsellessa. Sinne syrjään muuttamisessa on ainoa hyvä puoli, että voin mennä lenkille ilman että puoli kylää tulee vastaan. Voin ihan rauhassa hengästyä ja näyttää rumalta eikä mun tarvii huolehtia, että joku tuttu tulee vastaan.
Oon nyt katsellut viime viikot Suurin pudottaja -ohjelmaa ja en voi muuta kuin hämmästellä miten hyvin ne pysty laihtumaan niin lyhyessä ajassa! Ja miten ne jakso juosta maratonin vaikka ne puoli vuotta sitten oli nollakunnossa. Toi ohjelma todellakin motivoi ja nyt oon päättänyt, että alan oikeesti juoksemaan. Alotan vähästä enkä oo liian malttamaton vaan jaksan oottaa, että se kunto pikku hiljaa kasvaa. Ehkä mäkin joskus pystyisin juoksemaan maratonin!

Oon lähössä Tallinnaan noin viikon päästä. Tosi kiva päästä ekaa kertaa ulkomaille (vaikka ei olekaan tuon kauempana), mutta harmittaa kun pääsisi shoppailemaan kunnolla, niin sitten ne vaatteet kuitenkin jää liian suuriksi kun aion laihtua reilusti. En sit tiiä, että pitäiskö ostaa sellasia tiukkoja vaatteita, jotka ois sopivia sit kun laihdun, vai ostaisinko tällä hetkellä sopivia vaatteita ja joskus sitten viedä niitä kavennettaviksi. Onko kellään neuvoja tähän ongelmaan?

1 kommentti:

  1. Jos aijot laihtua niin on turha ostaa just sopivia vaatteita vaan kandee hommata numeroo pienempiä (: Ite oon ainaki huomannu kun on laihduttanu, et jos osta just sopivii, niin muutaman viikon päästä ne on jo isoja..

    VastaaPoista