lauantai 8. joulukuuta 2012

Päivä kaverin luona

Tänään ollut kyllä taas sellainen päivä että huhhuh! Heti aamuyöllä, joskus 3.30 heräsin, kun lumiaura meni tossa meidän tiellä. Siis tuohon aikaan! No, nukuin kuitenkin ihan hyvin loppuyön ja aamulla lähdin junalla kohti viereistä paikkakuntaa. Mun piti mennä sellaiseen lastenhoitojuttuun töihin, mutta kun saavuin paikalle, niin ovessa oli lappu, että se juttu onkin peruttu... Ja seuraava juna lähti vasta 5 tunnin kuluttua. Siinä sitten soitin kaverille, jonka piti myös tulla sinne, että tietääkö se tästä mitään. No, eihän se tiennyt ja sitten valitin että miksei kukaan oo ilmoittanut mitään ja että missä nyt vietän 5 tuntia. Sitten se kutsu mut niille ja sitten meninkin, koska ei ollut muutakaan paikkaa.

Siellä sitten ekana se keitti kahvit ja sitten pelattiin niitten kaikki lautapelit läpi. Sitten istuskeltiin ja se halus tutkia mun uutta kännykkää ja annoin sen sitten sille. Sitten hetken päästä kuului: miks sulla on täällä tällänen ohjelma? Tajusin sillä sekunnilla mitä se tarkotti, mulla on sellanen painoseuranta -sovellus kännykässä ja sitten se oli just avannut sen. Singahdin nopeasti ylös ja taistelin puhelimeni pois sen kädestä. Onneksi se ei kuitenkaan kai ehtinyt näkemään mun painoa, olisin kuollut siihen paikkaan. Sitten se yritti arvata sitä mun painoa ja oli sillee joo painat varmaan 50 kiloa. Tuntui, että mun sydän pysähtyi, näytän oikeasti painavemmalta kuin olen. Eihän se arvaus mennyt pieleen kuin 3 kiloa, mikä ei ole normaalille ihmiselle mitään, mutta mulle on. Nyt ainakin sain taas vähän lisämotivaatiota tähän laihduttamiseen. Jos näytän painavemmalta kuin oikeasti olen niin sitten oikeasti olen lihava. Tosin myöhemmin se sitten yritti tarjota mulle jotain ruokaa ja sanoin, että ei kiitos kun ei mulla oo nyt nälkä niin sitten se kysyi: "Onko sulla anoreksia? Kun et halua syödä mitään ja sulla on tollanen sovellus kännykässä." Vastasin vain nopeasti, että ei ole mitään anoreksiaa ja vaihdoin keskustelun aihetta.

Mietin tässä, että kun Salkkareissa kuulemma on jollain hahmolla anoreksia, niin ei kai kukaan mun kavereista ota siitä mitään juttuja ja ala katsomaan oikeassa elämässä toisten käyttäytymistä. En kyllä yhtään tiedä, miten tämä anoreksia on siinä ilmennyt kun en kyseistä sarjaa seuraa, mutta kaikki mun kaverit kyllä seuraa aika tarkasti. Ehkäpä munkin pitäis katsella pari jaksoa niin pääsisin kiinni tästä juonesta. Ei minusta kyllä epäile kovinkaan helposti, että mulla mitään syömishäiriötä olis kun en ole laihtunut melkein mitään enkä ole muutenkaan laiha.
Tavoitteena kyllä olis nyt laihtua ennen joulualennuksia, jotta voisin ostaa uusia vaatteita, jotka eivät heti jää liian isoiksi. Saa nähdä, onnistunko.. Tarvitsisin uusia vaatteita, mulla on yhdet hyvät farkut ja vain muutama paita, mistä oikeesti tykkään. En vain viitsisi ostaa uusia vaatteita vielä, kun laihdun kyllä pikkuhiljaa niin ne jäis sitten kuitenkin isoiksi.

1 kommentti:

  1. Itelläni kans jotain "epämääräisiä" sovelluksia puhelimessa, pelkään vähän samaa. :/ Nimenomaan ennen jouluu tarkotus laihtuu nii ei iskis sitte niin paha morkkis, ku ei kuitenkaan pysty olee syömättä ku kaikki vahtii ympärillä...

    VastaaPoista