perjantai 15. kesäkuuta 2012

Töitä

Tänään menin töihin torimyyjäksi sukulaisen luo. Se on ihan sairaan raskasta työtä, varsinkin nyt kipeän polven ja selän kanssa. Oon siel mun isän äitipuolen kanssa ja sen nykyisen miehen. Se mun isän äitipuoli on ihan kiva, mutta se sen mies on ihan kamala. Inhoon sitä, se on jotenki pelottava. Lisäks palkka on aika huono, olin siel 7 tuntia ja sain 30e. Sain toki syödä mansikoita ja herneitä ja mulle ostettiin viel jäätelökin (en todellakaan olis halunnut sitä) ja lakuja. Kaloreita liikaa, ällöttää. Just kun kaikki on alkanut taas sujua nii noi tuputtaa mulle koko kesän tollasta paskaa. Siel toril kyl oli vireisel paikal myymäs yks poika, mua varmaan 1-2 vuotta vanhempi joka on aivan sairaaan hyvännäkönen. En osannut odottaa et se olis siel tänäkin vuonna ja yllätyin tosi paljon ku näin sen siel. Ehkä se ois siel taas ens perjantaina uudestaan.

Aamulla paino oli 47.2kg ja äskön katoin painoindeksini netistä ja:
BMI on: 18.21
Lievä alipaino
Loistavaa, vihdoin oon "alipainoinen" eli kohta normaali. Tänä aamuna tunsin varmaan harhoja kun maatessani sängyssäni olin tuntevinani kylkiluuni paremmin. Mutta tiiän ettei se oo totta, kun en oo viel laihtunut niin paljoa että se voisi jo tuntua. Haluisin vaan olla laiha. Mielellään mahdollisimman pian. Kaikki ne puheet joita siel leirilläkin kuuli etten muka olis lihava on vaan valetta. Haluun olla laiha ettei kenenkään tarviis valehdella mulle enää.

Päivän syömiset siis on ollut tälläset:
Karjalanpiirakka, vähän tonnikalaa ja juustosiivu
n. 5 mansikkaa
n. 10 herneenpalkoa
yksi metrilaku
lakkatuutti

Ruuaks viel kotona kanaa ja riisiä, en ota kuin ihan pikkusen. Koska nyt tullut ihan liikaa kaloreita. En saa antaa tällästä tapahtua enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti