keskiviikko 21. elokuuta 2013

Jänskättää

En oo koskenutkaan mihinkään herkkuihin sen mustikkapiirakkafiaskon jälkeen, oon aika ylpeä itsestäni. Muutenkin syömiset mennyt hyvin, aamulla oon syönyt aina vähän kaurapuuroa, koulussa en mitään ja kotona vain yhden annoksen kotiruokaa. En vieläkään uskalla käyä vaa'alla, näen peilistä, että se kuitenkin sanoisi vain liikaa.
Lähden ensi yönä reissuun Venäjälle. Se on sellainen koulun juttu, ollaan kaks yötä siellä. Jännittää ihan sikana, koska en oo käynyt siellä aikaisemmin ja ne ei kuulemma osaa oikein englantia siellä. Oon mä nyt käynyt 5 venäjän tunnilla, mutta ei niistä oo kovin montaa sanaa vielä käteen jäänyt, mutta kai aakkostenkin osaamisesta on jotain hyötyä. Jännittää myös ruokailut siellä, en tiedä uskallanko syödä siellä oikein mitään, etten vaan saa mitään ruokamyrkytystä.. Oon muutenkin tosi nirso ruoan suhteen, etten meinaa ihan Suomestakaan aina löytää kaikissa ruokapaikoissa syötävää. Ehkä se on vaan hyvä juttu, niin ei tule lihottua. Mulla ei oo oikein mitään odotuksia reissulta, koska oon kuullut niin paljon eri juttuja etten tiedä mihin uskoa, mutta sittenpähän sen näkee. Aamulla herätys olis 3.15.. eli oikeastaan yöllä. En tiedä miten jaksan nousta niin aikaisin ja vähän pelottaa tuleeko mulle migreeniä, mutta sitten vain vedän paljon särkylääkettä ja yritän olla oksentamatta.. Toki bussissa voi nukkua, mutta eri asia saako siellä unta, otan ainakin korvatulpat mukaan jos ne hieman auttaisi.
Mulla on taas uusi "tavoittelemisen" aihe, solisluut. Voi miten ihanaa olisi, jos ne näkyisi sillai oikein selkeästi. Mulla vaan on sellainen rakenteellinen vika, että mun toinen solisluista on kasvanut jotenkin "sisään" ja sen se toinen pää tavallaan on uppoutunut niin, ettei sitä edes lääkärikään oikein löydä tunnustelemalla, joten en sellaisia unelmien solisluita koskaan saavuta, mutta ainahan voi haaveilla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti