lauantai 10. elokuuta 2013

Kouluun taas

En vieläkään ole pystynyt menemään vaa'alle. Tunnen itse, että olen lihonut, en halua nähdä sitä lukemina, jolloin siitä tulee totta. Äiti oli ostanut mulle kaikkia herkkuja, no enhän minä tietenkään voinut olla syömättä.. Sipsejä, keksejä, karkkia, suklaata, popcornia... Onneksi koulu alkoi taas torstaina niin olen tavallaan vain kotona, jossa ei kummittele mitkään houkutukset. Iskäkin kuulemma alkaa laihduttamaan, joten meillä varmaan ei enää tule piiitkään aikaan mitään epäterveellistä kaappeihin.
Koulun alkaminen on mielestäni vain hyvä juttu. Siitä saan taas tavallisen rytmin päivään, ei tule syötyä ihan vain huvin vuoksi, tulee paljon enemmän liikuntaa koulumatkojen ansiosta ja muutenkin näkee taas ihmisiä eikä vain istu neljän seinän sisällä. Tällä hetkellä opiskelumotivaationi on korkealla, haluan oppia venäjää oikeasti, haluan oppia kunnolla yhteiskuntaoppia, jonka kirjoitan keväällä ja haluan myös pysyä kärryillä matematiikassa ja muissakin aineissa. Epäilen, että tämä väliaikainen innostus kuitenkin laantuu parissa viikossa ja sitten taas mikään ei innosta ja läksyt jäävät tekemättä.
Aion alkaa pitämään paastopäiviä aina välillä. Paastoan muutenkin aina n. 16 asti koulupäivisin, joten jos vain jätän kotiruoan väliin ja iltapalan niin onnistun. Toisaalta, miten voin välttää kotiruoan kun tulen koulusta maha kiljuen kotiin? No, eihän siihen tarvita kuin mielenvoimaa! Uskon vahvasti, että tänä syksynä onnistun. En halua olla läski vanhojen tansseissa.

2 kommenttia:

  1. Hei mistä päin olet? aijon aloittaa laihduttamisen mutta on vähän motiivi ongelmia :D olis kiva jutella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon Keski-Suomesta, paikkakuntaa en viitsi sanoa kun on niin pikkuinen. Oon kyl innokas juttelemaan, mitä kautta haluaisit? sähköposti, kik..? :)

      Poista