torstai 15. elokuuta 2013

Mokailua ja stressiä

Mä mokasin ja pahasti. Iskä pyys mua tekemään mustikkapiirakkaa ja minähän tein. En ajatellut itse ottaa, mutta kuinkas sitten kävikään.. No minäpä vedin 1/4 pellillistä mustikkapiirakkaa.. En uskalla edes ajatella sitä kaloreiden määrää. Mutta täytyy vain hyväksyä, että virheitä sattuu ja täytyy jatkaa eteenpäin.
Mulla on ihan kamala stressi vanhojentanssimekosta. En tiedä onko se mekko muiden mielestä hieno, mihin itse olen jo rakastunut. Toisaalta, mikään mekko ei näytä hyvältä tälläisen läskin päällä, joten täytyy varmistaa, ettei tälläisiä tämän illan mokailuja tapahdu enää.


Tässä siis on tää vanhojentanssimekko mitä olen ajatellut (ilman tuota boleroa), jos teillä on jotain mielipiteitä niin kertokaa ihmeessä!

3 kommenttia:

  1. Toi on todella nätti puku! Toivottavasti sopii sun kasvoille toi liila:)

    VastaaPoista
  2. Hieno toi mekko! Ja mustikkapiirakka on hyvää nii syö helvetti menemää, plus oon sua kymmenen kiloa isompi ja tiiän että en oo läski. Heitä helvettiin tuommone pro_ana_life_style ja ala elää. Oot nuori tyttö ja susta voi tulla vielä mitä vaan. Kesällä kuuluuki syyä jäätelöä, kavereiden kans kuuluu viettää leffailtoja ja syyä sipsiä, yksin kuuluu olla ja syyä suklaata, leipoa perheen kans ja juua pullakahvit. Älä ota sitä syömistä nii vakavasti. Se on normaali ihmiselle tehty asia. Sä et todellakaan liho vaikket liikkuis jos syöt 1500kcal/päivä ja laihdut vielä jos syöt 1300kcal/päivä ja tuo on vielä "tervettä" laihtumista ja iho pysyy mukana kehon muutoksissa nii ei jää sitä löysää nahkaa, niinku sun laihdutustapa tekee ainaki pitemmän päälle. Terveisin anoreksiasta ja bulimiasta itsekin kärsinyt ja parantumassa oleva tyttö.

    VastaaPoista