sunnuntai 11. elokuuta 2013

Onnistunut päivä

Tää päivä oli ihan mahtava. Aamulla söin vain hieman muroja maidolla, jonka jälkeen lähdin töihin. Sinne päin kävelymatkaa oli yhteensä 5km, joten siitä tuli kiva aamulenkki. Töissä sitten leikkasin nurmikkoa, josta tuli hyvää hyötyliikuntaa. Siellä mulle tarjottiin raparperikiisseliä, joten otin sitä pikkuisen. Töistä kävelin takaisin päin asemalle, jolloin yksi kaverini tuli mun takaa pyörällä ja lähti kulkemaan samaa matkaa. Sitten tää kaveri kerto että se oli menossa yksien sen kavereiden luo, tai no osa niistä on munkin kavereita, mutta sitten se pyys mua kanssa sinne. Ensin vastustelin, koska ei mua ollut pyydetty sinne mukaan, mutta sitten suostuin ja se oli hyvä päätös! Siellä pienen alkukankeuden jälkeen lähti juttu hyvin luistamaan ja ne otti mut ihan hyvillä mielin niitten porukkaan mukaan ja mulla ainakin oli oikeesti tosi hauskaa koko sen ajan. Jouduin kuitenkin lähtemään junalle ensimmäisenä, joten en tiedä mikä paskamyrsky siellä sen jälkeen puhkesi, mutta ei se haittaa, mulla ainakin oli kivaa.
Sain myös parin wanhoihin, vaikka mulla on jo.. Haluatte varmasti selvennystä tähän, eli pyysin yhtä poikaa talvella mun pariks koska olin ihan epätoivoinen etten saa ketään ja pyysin sitä, vaikken ees tykkää siitä luonteeltaan enkä ulkonäöltään. Se on siis sellane vähä vakavahko ja tosi lyhyt. Tää "uus" on tosi hauska ja tuun sen kaa hyvin juttuun ja se on sopivan pituinenkin. En vaan nyt tiiä että voinko tavallaan vaihtaa paria, vaikkakaan tää "vanha" ei ees oo kovin innoissaan koko tansseista ja sillä ne on kuitenkin eessä ens vuonna, koska se on nyt vasta ykkösellä. En tiedä miten voin kysyy siltä nätisti, että haittaisko sitä jos sen ei tarviiskaan olla mun pari, koska en halua olla ilkeä. No, onhan mulla huomiseen asti aikaa miettiä, ennen kuin mun täytyy kohdata se ja selittää tää asia.

Kotiin päästyäni olen nyt syönyt yhden kanankoiven ja hieman riisiä ja nyt yritän olla loppuillan syömättä, mutta saa nähdä kuinka käy.. Tuntuu, että vihdoin elämä hymyilee! Jos vielä onnistuisin laihtumaan, niin olisin ihan superonnellinen.
Näin viimeisenä täytyy mainita, että liityin eilen Twitteriin ja jäin ihan koukkuun! En tosin tiedä, miksi tein sen,
koska ei mua kukaan halua seurata, kun en ole mikään "julkkis", kuten nää suositut bloggaajat/vloggaajat, mutta on se kiva seurata muitten twiittejä. Ja onhan se hauska twiittailla itselleen ja niille neljälle seuraajalle.. Veikkaanpa, että alan käyttämään twitteriä jopa enemmän kuin facebookia, koska twitterissä on tavallaan "vapaampi" ilmapiiri, eikä haittaa vaikka kirjoittelisikin jotain "turhaa" ja siellä myös on paljon aktiivisempaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti