perjantai 18. toukokuuta 2012

Jännittää

Iiks, enää tunti niin lähetään sinne Tampereelle. Aamu mennyt ihan kivasti, otin koko päivän koulusta vapaaksi niin nukuin 9.15 asti. Sen jälkeen olen katsellut Simpsoneita ja samalla meikannut ja suoristanut käkkärähiukseni. Iskä on lähtenyt aamulla taas kalalle, joten saan olla aivan yksin. Se on parasta, jos saa olla yksin ja huudattaa musiikkia ja vaikka tanssia tai laulaa eikä kukaan ole näkemässä. Kävin myös vaa'alla. Yövaatteet päällä 48.5kg. Ihanaa, se tippuu pikkuhiljaa pienemmäksi.
En oo syönyt mitään. En tunne oikein nälkääkään eikä tee edes mieli. Silmissä kyllä välillä mustenee, jos nousen nopeasti. En tiedä pitäiskö syödä vai ei. Vatsa on vähän litteämpi, ei ole turvoksissa. Oon päättänyt jättää leivän ja puuron kokonaan pois, sekä tietenkin pullat tms. Ihan vain sen takia, sillä epäilen että oon jollain tapaa allerginen viljalle. Ainakin mun maha turpoo ihan mielettömästi aina jos oon syönyt leipää tai puuroa sekä leipoessa jos pitää käsi laittaa taikinaan, mulle tulee pahaa ihottumaa.

Jännittää lähtee sinne Tampere reissulle. Bussimatka jännittää, joudunko istumaan yksin tai joudunko jonkun ällötyksen viereen. Pahinta ois jos joutuisin yhen ällötyspojan viereen, joka (yhtä tuttua lainaten: ) iskee kaikkea mikä liikkuu ja on lämmin. Hyi että se on ällöttävää ja kun se yrittää jatkaa sitä vaikka oon huutanut sille ja ollu vittumainen ja kaikkea.
Ikea jännittää, joudunko liikkumaan sielläkin yksin. En oo käynyt kun kerran Ikeassa, sekin oli muistaakseni Turussa. Shoppailu jännittää, minkä kokoisiin vaatteisiin mahdun? En oo koskaan ostanut isompaa vaatetta kuin S tai 36. Osa vaatteista on xs kokoisia sekä yksi neule jopa xxs, mutta se nyt oli sellasta isompaa mallia varmaan. Bikinit mun pitäis ainakin löytää. Vaikka oonkin valas, niin silti haluan mennä kesällä rannalle ruskettumaan vaikka en rusketu kovin helposti. Bikinit on hankala löytää. Oon niin pienitissinen että kaikki näyttää tyhmältä. Mutta ehkä joku täydellinen bikinin yläosa tulee vastaan, alaosa mulla periaatteessa on jo, jos se vaan käy siihen tulevaan yläosaan. Sit pitäis löytää kesäkengät, mutta niitäkin hankala löytää kun jalankoko useissa malleissa on 36. Sitten mekko kevätjuhlaan, mutta sen pitäis olla sellanen mitä vois sit käyttää ehkä kesällä muutenkin. Lisäks ehkä ne shortsit jos saan itteni ängettyä sellasiin. Ja jotain t-paitoja. Ja kaikkee... Rahaa otan kaiken käteisen, eli 170e. Ei ainakaan rahasta tule varmaan puute kesken kaiken.
Jännittää myös, että joudunko syömään. En haluais ainakaan ostaa mitään valmista ateriaa, koska ne on niin isoja ja sisältää paljon kaloreita. Lisäksi ihan turhaa maksaa paljon ateriasta, josta en kuitenkaan syö paljoa. Meille on siel teatterissa joku väliaikatarjoilu. Toivottavasti pystyn senkin välttämään, en halua syödä. En vaan halua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti