lauantai 19. toukokuuta 2012

Reissu ohi

Reissu on nyt ohi. Ikeassa oli ihan mukavaa, paitsi söin 6 lihapullaa ja ranskalaisia sekä isosta palasta omenapiirakkaa 2/3. Sekä 2 mehujäätä tai toisen niistä söin vasta paluumatkalla huoltoasemalla.. Hyi. Läski. Shoppailu oli osittain pettymys, mutta löysin kivan t-paidan kesäksi, joka oli korallin värinen, pitkä ja hihat oli pitsiä. Hyvä vaate pidettäväksi vaikka legginsien kanssa. H&M:stä löysin kevätjuhlamekon. Se on aivan täydellinen. Rakastan tätä mekkoa. Sopivan pitkä, kiva vaaleanpunainen väri ja takaosa on aivan upea sekä materiaali ihanan tuntuista. Huono puoli: kokoa 36. Liian läski koko mulle. Ei siellä kyllä edes ollu 34 kokoa jotta olisi voinut sovittaa. Lisäksi lankoja lähtenyt purkautumaan, mutta huomasin sen vasta kotona. Vähän on rintojen kohdalta liian iso, mutta sen siitä saa kun on tällanen minitissi. Lisäksi pelkään että jää liian isoksi, jos pystyn laihduttamaan ennen kevätjuhlaa viel pari kiloa. Toivottavasti joku pystyy kaventaan tota mekkoo, koska jos kesäl on juhlia tms. niin en aio olla näin läski silloin. Toi mekko on silti niin täydellinen, kumpa se olis ollut mulla viime vuonna omissa rippijuhlissa ja isän serkun häissä. No, jos toi mekko pysyy ehjänä ja sitä voi kaventaa, niin se kyl menee monen monta vuotta. Olin sovittamassa sitä ja vinkkasin "kaveria" makutuomariks ja se oli sillee joo ihan kiva, menee mahan päältä tosi hyvin eikä jää sellaseks. Tuli niiiin läski olo. Vaikka mun maha ei edes ollut paljoa turvoksissa niin silti mun maha näyttää kai sit isolta. No, ainakin nyt sain lisää motivaatiota.
Mentiin kattomaan se teatterinäytös. Hyi että. Kerron nyt ensiksi, että mulla on sellanen maailman tyhmin pelko. Pelkään Scream elokuvien sitä murhaajatyyppiä ihan älyttömästi, varsinkin jos on pimeetä. Ja siinä näytelmässä koko ajan tapettiin niitä ihmisiä ja tuli pimeitä kohtauksia. Ahdistaa vieläkin. Ei ollut hyvä vaihtoehto sille komedialle, mikä meijän piti ekaks mennä kattomaan. Lisäks yks tyyppi säikäytti mut bussissa paluumatkalla, jolloin en meinannut heti saada itseäni rauhoittumaan. Oon vaan niin säikky ihminen. Tavallaan tutustuin myös yhteen uuteen tyyppiin, joka osoittautui ihan mukavaks. Vaihdettiin pari sanaa siin matkalla ja vaikutti kyl ihan mahtavalta tyypiltä, harmi kun en päässyt enempää tutustumaan.
Ahdistaa kaikki paska mitä menin siellä vetämään. Ahdistaa, kun kommentoin yhen kaverin statukseen liittyen siihen Tampere-reissuun facebookissa ja sitten en kehdannut pitää sitä ja poistin sen kommentin. Ahdistaa, kun oon näin lihava. Ahdistaa, kun tuli puhelu yheltä naiselta kellä käyn töissä, enkä voinut enää soittaa sille takaisin kun oli kello niin paljon kun päästiin teatterista pois ja mun pitää herätä aamulla aikasin soittamaan sille takaisin, sillä olen menossa huomenna töihin sinne. Harmittaa, kun mun solisluut ei näy, joten tulen näyttämään siinä mekossa tosi läskiltä.

3 kommenttia:

  1. anteeksi ns mainostuksesta , mutta halusin kertoa sinulle tehneeni parantumismyönteisen blogin ♥ http://hereicomefreedom.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ei haittaa vaikket osais mitään sanoo. Mäkin oon tosi huono kommentoimaan. Kaikki kommentit käy vaikka haukkisit :D ..kuulostaa typerältä, mutta sillon olis parempi tunne enkä tuntis olevani ihan yksin kaiken keskellä vaikka oikeasti olen.. sori sekava selitys :(

    Ja hei, sä et todellakaan ole varmastikaan mua isompi vaan päinvastoin! Mä en oo käyny vaa'alla, mutta voin arvata että oot miljoona kertaa mua laihempi ja pienempi vaikka liikunkin "paljon" ja syön "vähän". Omasta mielestä liikun liian vähän ja syön liikaa.

    Voimahali<3

    VastaaPoista
  3. Löysin tänään blogisi ja pidän kovasti:) tulen kyllä seuraamaan.

    VastaaPoista