perjantai 25. toukokuuta 2012

Turvottaa ja ärsyttää

Hyi, söin tänään 1300kcal, eli reilusti yli mitä piti. Maha ihan pallona taas, en ymmärrä miks se turpoo joka päivä ihan älyttömästi. Jos joskus tulen laihaksi, en silti voi pitää tiukempia paitoja, koska jos syön jotain, näytän että olisin raskaana. Ihan oikeasti, en liioittele yhtään. Ällöttää kun tunnen mahani kun se on niin turvonnut.
Huomenna syön vain puoli lautasellista nakkikeittoa ja pari vaahtokarkkia. Lupaan sen itselleni, jos en pidä lupaustani niin rankaisen itseäni jollain pahasti. Vaahtokarkit koska mennään yhel porukal soutamalla saareen paistelemaan makkaraa ja koko pussissa vaahtokarkkeja on saman verran kun yhessä makkarassa, joten jaan sen pussin mun kaverin kanssa niin ei tuu niin paljoa kaloreita. Ja soutaminenhan kuluttaa jonkun verran. Lisäks meen heti koulun jälkeen siivoamaan erääseen paikkaan, joten sekin kuluttaa pikkusen kun se on aika rankkaa kun siel on sellanen älyttömän painava imuri.
Mun mummo tulee meille huomenna yöks, enkä ymmärrä miksi. Ja tää mummo on siis äitin äiti ja iskä on eronnut äitistä 10 vuotta sitten, joten ei senkään takia ole mitään syytä. Inhoan mun mummoa, en kestä sitä. Vihaan sitä. Se tutkii aina mun tavaroita ja mun mielestä mulla sais olla ees vähän yksityisyyttä. Vihaan sen kyselemistä ja kaikkea muutakin, en vaan siedä sitä. Onneks oon aika paljon huomen poissa niin ei tarvii kattoo sitä kun ärsyttää jo sen näkeminenkin. Iskän kans ollu riitaa että nukkuuko se mun huoneessa vai ei, enkä aio tässä asiassa joustaa. Se ei tuu mun huoneeseen nukkumaan ja jos tulee, niin mä lähen pois täältä koska en kestä sitä miten nään kuitenkin seuraavana aamuna miten se on tutkinu kaiken ja lukenut kaikki lappuset ja kaikki. Lisäks mun huone on oikeesti kaatopaikka, en oo jaksanut siivota, joten lattia lainehtii tavaroista ja pöytää ei näy kaikkien kirjojen, lappusten ja sekalaisen roinan alta. Pitäis siivota, mut jotenkin se alottaminen on vaan niin kauheen hankalaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti