tiistai 22. toukokuuta 2012

Turhia kaloreita...

Iskän kaa taas ollaan riidoissa. Mä en suostu tiskaamaan ja se ei suostu siihen että mä en tiskaa. Tänä aamuna kun olin lähössä kouluun nii se vaan sano että "me ei sit syödä ennen kuin sä tiskaat". No ei haittaa mua! Okei, oon silti tänään syönyt... Olin kouluun liittyen sellasessa palkintojen jako tilaisuudessa, jossa oli sit kakkukahvit ja jouduin syömään pienen palan kakkua ja lasin mehua. Lisäks kotona söin purkin rasvatonta raejuustoo ja tonnikalaa. Yhteensä kaloreita siis jotain 600 sen hiton kakun ja mehun takia. Ällöttää, mutta en vaa voinut jättää sitä kakkua syömättä kun se olis ollut epäkohteliasta ja kaikki ois alkanu kyseleen. Raejuusto ja tonnikala oli kyl turhaa, ois pitänyt kestää se mahakipu. Ylimäärästä siitäkin jotain 275 kaloria. Siel palkintojen jako tilaisuudes oli toiselta paikkakunnalta yks tyttö. Se oli oikeesti ylipainonen, silläkin oli silmälasit, silläkin oli vaaleat hiukset, sillä oli jopa saman värinen neuletakki kun mulla. Näytti ihan multa. En haluu olla niin läski, mutta varmaan oikeesti näytän vielä sitäkin läskimmältä. Itkettää. En tiiä paljon painan kun en oo käynyt vaa'alla, pitäis varmaa ostaa oma niin sais käydä aina silloin kuin huvittaa. Läskiläskiläskiläskiläski.
Huomenna aamulla pesäpalloo liikunnassa, siinä onneks palaa ees muutama kalori vaikkei se mitään hikiurheilua olekaan. En aio syödä huomenna mitään, jos ollaan edelleen riidoissa iskän kanssa, haluun vaan kostaa sille. En aio tiskata, en haluu että se saa siitä jotain sairasta mielihyvää että se on uhkailemalla ja pakottamalla saanu mut tekeen jotain mitä se ei haluu tehä. Haluisin vaan lähtee pois, karata. En jaksa enää ees kattoo sitä ja ärsyttää jos kuulen toiseesta huoneesta sen koneen naputuksen tai jos se puhuu puhelimeen. Onneks koulu sentään sillai ohi, että ei tehä enää  mitään opiskeluopiskelua, korkeintaan kertaillaan ja sellasta.Tajusin just, että kaks viikkoo isosteluun. En voi mennä sinne tälläisenä läskipallerona. En vaan voi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti