torstai 24. toukokuuta 2012

Mikä mua vaivaa?

Tänään kaverit kysy mua kiinalaiseen niitten kaa, mutta se ei ollutkaan auki joten mentiinkin sitten pitsalle. Oikeesti, miks lähin ees mukaan? Söin kolme neljäsosaa siitä pitsasta. Siinä on ihan sairaasti kaloreita, varmaan 2000? Lisäks söin viel amppari mehujään, jossa oli 79kcal mutta eihän se enää mitää vaikuttanu tollasen kauheen syöpöttelyn jälkeen. Meinasin lähtee kesken ruokailun jo oksentamaan, mutta en sitten kehdannut. En halua, että ne saa tietää mitään.
Ärsytti yks niistä kavereista. Se on sairaalloisen laiha, painaa kai n.40kg ja on pari senttiä mua pidempi. Ja sil ei oo läskiä missään, vähäinenki paino mikä sillä on, se on lihasta. Se otti rullakebab annoksen, johon kuului kaksi kebabrullaa. Se söi toisesta puolet. Ja sano että on niin täynnä että ei syö enää koko päivänä muuta. Oon kateellinen. Ei sillä kai mitään syömishäiriöö ole, mutta se on aina ollut niin laiha ja karkkilakkoilee koko ajan. Muutenkin ärsyttää kyseinen ihminen, muuttunut kauheeks huomion hakijaks ja esittää tyhmää. Ainakin toivon että esittää, jos se oikeesti on niin tyhmä kun se antaa kuvan niin sillä on jotain vikaa aivoissa.

Kaduttaa, miks menin syömään. En tiiä paljonko oon  lihonut kun en pääse vaa'alle. En varmaan ehi laihtumaan ees loppukesään mennessä niin paljon, että voisin pitää jotain muuta kuin pitkiä farkkuja ja pitkähihaista. Haluun vaan hakee super terävät sakset ja leikata kaikki läskit pois...

1 kommentti:

  1. Kyllä sä onnisut! <3 Välissä tulee aina vaikeempaa, mut kyl se helpottaa! Voi kun mäki oisin jo noissa mitoissa, missä sä. Tsemppiä!

    VastaaPoista