perjantai 11. toukokuuta 2012

Voi p*ska

Joo ei kakka mikä päivä. Mokailin nyt niin sairaasti että ei oo todellista.
Koulussa söin pari lusikallista hernekeittoa ja ruisleivän voilla. Mutta sitten se vasta lähti käsistä kun pääsin kotiin. Ruokana oli riisiä ja kanaa ja söin koko lautasellisen vaikka mua alko jo tekeen pahaa. Teki mieli oksentaa, mutta ei. Sitten söin _3_ keksijäätelöä. Siis c'moon miksi? Sitten nuortenilta..... Menin sinne kaverin kanssa, mutta sitten siellä olikin joku uus ehkä joku 20-25v opiskeleva mies nuorisotyöntekijä. Ja yks kasiluokkalainen poika keräämässä vikaa leimaansa riparipassiinsa. No, mentiin kauppaan ostaan lätkäevästä ja se työntekijä sano että valitkaa jokainen _oma_ limsa, karkkipussi ja sipsipussi... No, en kieltäytynyt. Otettiin tosin tän kaverin kanssa puokkiin se sipsipussi. No, katottiin sitä lätkäpeliä ja söin puolet siitä sipsipussista, mua alko oksettamaan ja meinasin oikeesti mennä oksentamaan, mutta en viitsinyt ettei kukaan huomaisi. Lisäks söin sen karkkipussinkin... Voieivoieivoieivoiei... Tän lisäks oli ehkä maailman kiusallisin tilanne, kun mun kaverin piti lähtee ekan erän jälkeen, se poika lähti tokan erän jälkeen ja jäin kahestaan sen tuntemattoman miehen kanssa eikä puhuttu mitään koko erän aikana. Sit kun peli loppu (5-3 kanadalle) niin jäin vaan seisoskeleen ja mietin mitä pitäis tehä ja sit vaa kysyin et tarviiko se apua tavaroitten järkkäämisessä paikoillaan ja se sano että "enköhän mä selviä" ja sit vaan yritin iloisesti sanoo moikka niin sitten se vasta sillee tylyllä äänensävyllä moikka. Oli niin kiusallinen ja ahdistava hetki, luulin että kuolen häpeään.
Tänään myös mokailin mm. kaatumalla ruokalan rappusissa ja kierin ne alas ja koko koulu varmaan vaa katto mua kun kierin niitä ja sit vaa yritin nousta sillee "ei täs mitää" ja melkein aloin itkemään kun säikähin niin paljon. Lisäks kun tultiin sielt kaupasta niin törmäsin kassalla sellaseen ulokkeeseen mis pakataan ruokakassit ja muutama meijän koululainen istu siin ja näki ja sit yks vaa heitti että "kyl sä hei *nimi* taas osaat) ja heitin sit vaan takas et "aina!" Mutta kyl jäi vaivaamaan että miten muka oon niin kompuroiva.
Joo tänään siis tälläset mokailut, en ymmärää mikä mua vaivaa syömisten suhteen ja muutenkin. Mutta nyt en saa lannistua. Tää oli vaan yks päivä, huomenna uudestaan puhtaalta pöydältä.

1 kommentti:

  1. Mulla meni kans eilinen päivä ihan perseelleen, toivotaan että tänään olis molemmilla hyvä päivä! :) Ainakin viikonloppu!

    VastaaPoista